Eating and reading are two pleasures that combine admirably- CS Lewis

Veckans read-list

Jag gör ett försök att ta upp denna goda vana igen! Sista tiden har bjudit på mycket jobb i kombination med mindre läsning än vanligt. Tyvärr. Tur att jag hann läsa ikapp lite under semestern^^ I alla fall:

Lästa böcker: Har äntligen lyckats läsa ut Still me av Jojo Moyes. Jag är positivt överraskad av den! Jag har även fått min pojkvän att läsa trilogin om Louisa Clark! Jag har även kommit halvvägs i en supermysig bok som heter Galen i insekter av Dave Goulson. Den handlar om insekter. På ett intressant plan! Men man ska nog inte vara småkrypsfobiker och läsa den..

Lyssnade böcker: Finna sig av Agnes Lidbeck, Nej och åter nej av Nina Lykke samt Sköldpaddor hela vägen ner av John Green.

Nästa vecka hoppas på jag på att kunna läsa ut insektsboken samt lyssna igenom Late Bloomer av Emma Hamberg och Mischling av Affinity Konar.

Nu blir det till att ta sig ut och njuta av det fina söndagsvädret! Kanske med en bok..

// Johanna

Litteratur