Eating and reading are two pleasures that combine admirably- CS Lewis

Veckans read-list

Alltså. Det finns nog inget annat som ökar läshastigheten så mycket som en slapp semester. En vecka i Grekland har resulterat i nästan 6 stycken utlästa böcker! Oerhört tillfredsställande. Önskar att man kunde ha det så här lite oftare. Jag kan verkligen läsa hur mycket som helst. Det tar aldrig stopp. Som tur är begränsas man inte av möjliga böcker om man säger så. Det finns verkligen hur mycket som helst att välja på!

Det har inte blivit några lyssnade böcker, men bland lästa kan jag stoltsera med Expeditionen: Min kärlekshistoria av Bea Uusma, Änglar och demoner av Dan Brown (Liten recension finns redan!), Vegetarianen av Han Kang, Den sorglöse Hemsamariten av Mikael Bergstrand, Den lilla bokhandeln runt hörnet av Jenny Colgan samt påbörjat I djupt vatten av Paula Hawkins.

 
Recensioner kommer löpande framöver såklart! Även kommande vecka jobbar jag på akutmottagningen, vilket innebär lite senare avslut på jobbdagen än annars, vilket kan påverka uppdaterandet här litegrann, men jag skriver när jag får tid och andan faller på:) Kanske kommer det en liten recension om Grekland också..
 
// Johanna
Litteratur