Eating and reading are two pleasures that combine admirably- CS Lewis

Basorgasm, mello och loggarbete

Helgen som var har spenderats i Stockholm. Där har jag bott hos bästa bananen Evelina, samt hennes pojkvän. Fredagen bjöd först på en buss som var 45 minuter sen, vilket ledde till att vi stressat fick i oss middag för att hinna till grymma Chainsmokers. Konserten var helt insane! Ljuset. Ljudet. Basen. Sångrösten. Showen. SÅ HIMLA GRYMT! Basorgasm mitt i det alltså. Och gåshud av sångrösten som var långt mycket bättre live än icke-IRL.

På lördagen sen var det ju dags för mello såklart! Eller såklart och såklart. Inte särskilt såklart i mitt fall. Men väldigt såklart för Evelinas kille Georgios som är hardcore-nörd typ😉 Uppladdning hela året för detta kändes det som. Mitt i detta så fyllde han dessutom år, så kombinerad födelsedags- och mellofest är inte dumt! Innan mellon gick igång fixade vi även med ny header och logga! Vi som i att Georgios som kan saker gjorde stuff och jag flikade in hur jag tänkte mig att det skulle se ut😉 Hur som haver är jag väldigt nöjd över resultatet, tacktack!

Behind the scene..

 
Bilderna där man ej är med blir naturliga. Vi ser sjukt seriösa ut.. Vilket vi ju är med^^
 
// Johanna
 
Litteratur