Eating and reading are two pleasures that combine admirably- CS Lewis

Vita bokomslag

Återigen tisdag och dags för veckans topplista hos Johannas Deckarhörna. Brukar vanligtvis tidsinställa dessa inlägg men veckan har gått åt till att återhämta sig efter semester..


Men till listan!


  1. Still Me av Jojo Moyes. Den svenska upplagan är ju inte vit men denna, och det är den jag har läst, är det!
  2. I love Dick av Chris Kraus. Lite stilrent omslag sådär!
  3. Berättelse om ett äktenskap av Geir Gulliksen. Även här ett stilrent omslag, tyvärr är boken sådär..
  4. Konstiga Huset av Agatha Christie. Inte helt vit framsida, men vit botten i alla fall..
  5. Låt oss hoppas på det bästa av Carolina Setterwall. Och låt mig hoppas på en bra bok! Jag har den nerladdad och klar!
(null)

Jag hoppas hinna läsa och kommentera er andras listor också:)


// Johanna


#1 - Monika

Jag har nog inte läst någon av dina fem.

#2 - Ugglanoboken

Geir Gulliksens bok har jag tänkt läsa, men sen har det bara inte blivit av. Snyggt med vita omslag, tycker jag.

#3 - Evelina

Konstiga huset är en bok som jag tänkt läsa.

#4 - Åsa

Konstiga huset tror jag faktiskt inte jag läst, kanske vore något. Tack för tips!

#5 - Mösstanten

Har inte läst en enda i din lista. Jag har funderat på Konstiga huset. Har jag läst den? Vet inte. Snyggt omslag på boken om äktenskapet.

Litteratur